Utolsó kommentek

Címkék

Képeim

Sztárparádé

2008.03.27. 23:15 :: ...Péter

Mark  Knopfler

 Budapesten ad koncertet máj.12.-én. :)))
Amikor a Dire Straits-el volt itt,....az volt  második legnagyobb
koncert élményem. Kár hogy feloszlott a zenekar. Az is lehet, hogy felülmúlja akkori
önmagát. Kiváncsian várom az újbóli találkozást.

És itt van a másik csemege!!!!! :)))))

Buena Vista Social Club!   máj.29.-én 

Amikor először meghallottam  játszani,....egyből a szívembe zártam Őket.

      Chan-Chan című számukat itt meghallgathatjátok:

https://www.youtube.com/watch?v=6JEdf7XsV5g&feature=related

   Ezen a felvételen még együtt van a zenekar,....azóta sajnos már
hiányoznak egy páran,.....hisz az átlag életkoruk 80 felett van!

   Ez a felvétel  1998-ban készült Amszterdamban, és szinte egyik napról a másikra
lettek világhíresek a koncertfilmjük bemutatása után. Szerencsére nekem is megvan
ez a film. :)))
Soha nem lehet tudni, hogy mi mire jó!! A film bemutatása elött is léteztek, mégsem
volt átütő sikerük, pedig nagyon jók voltak elötte is. Ennyit számít a jó reklám,...pedig
sokan nem szeretjük!!

   Ez a májusi hónap igazi sztárparádé lesz!! :))))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeljetek.blog.hu/api/trackback/id/tr76399926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása