Utolsó kommentek

Címkék

Képeim

Blogindító

2008.03.12. 02:42 :: ...Péter

Vagyvagy !

Vagy megbolondultam, vagy nem. Vagy elment az eszem, vagy nem!Minek kell nekem ez a blog!? …..amikor már mindenki blogot ír, …és ”jódolgukba”csak írnak és írnak, …..hátha valaki elolvassa az írásukat, és közben „lesajnálják” vagy éppen irigylik, hogy ez vagy az, miért nem én nekem jutott az eszembe!? Arról már nemis beszélve, hogy valakinek az írására rátalálni annyi esélyünk van, mint eltalálni azt a bizonyos 5 számot. Pláne ha még nemis próbálkozunk eltalálni, mert ott csak vesztesek lehetünk! Egyszer talán majd arról is írok,….hogyan lopják ki a szemünket is, élő egyenes adásban! De ennek a leírása sokkal fájdalmasabb és veszéjesebb, mint belenyúlni egy darázsfészekbe! Lehet hogy rosszul gondolom,….de ez a blogírás… .egyfajta divat lett,…..sokmindent pótolhat, és mégis hiányérzetem támad. Információ közlés azok számára akikkel nem tudunk találkozni, vagy időhiány… vagy sorolhatnám még az okokat….és így jóval „kényelmesebb” is mint az egyenkénti komunikáció. Megoszthatjuk egymással élményeinket, örömeinket vagy bánatunkat, …..képekben és szövegben egyaránt. Ez vár Rátok is, ha rendszeresen idelátogattok! Hogy mi várható ezen az oldalamon? Nemcsak tőlem függ, hanem attól is, hogy milyen élményekben lesz részem a mindennapi „darálóban” és mi az, ami közérdeklődésre számíthat. Ide költöztetem a képgalériám egy részét,….és itt lehet olvasni a kedvenceimről is ( SIRTOS, MYDROS, és az új kedvencekről, a táncházi élménybeszámolók és fotók,…… és mostmár az én kezemben van a „delete billentyű,” … a törlés joga.) Szerintem sokkal többen olvashatják az írásokat itt, mint egy „zárt fórumon”…annak ellenére hogy azt írtam fent, hogy nehéz megtalálni valamit. Viszont ha cimkékkel van ellátva egy-egy írás, akkor témakörönként lehet rákeresni. Én is így találok rá, az engem érdeklő témákra! Az egyik gép mindig nálam van, akárhová is megyek,…. így nemmaradtok le semmiről,….ami leközölhető! De azért vannak olyan témáim és fotóim is ami lassan 1 éve arra vár, hogy bemutathassam,….és arra várok hogy tartalmilag „elévüljenek”. És vannak olyan témák amikről sohasem láthattok se képet, se írást. Ezek csak magánlevélben mennek. Természetesen lesznek nemcsak kulturális hanem tudományos írásaim is,..de ezek valószínüleg a másik oldalaimra kerülnek ( összesen 7 ( hét ) weblapom lesz, amik majd a saját szerveremről üzemelnek) amik címeit a linkek között lehet megtalálni. Aki keres az talál!

 „ A téma az utcán hever, csak lekell hajolni érte” Keressük együtt!! Az ítt eltöltött percekhez kellemes időtöltést kívánok:

 Péter

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeljetek.blog.hu/api/trackback/id/tr88377264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása