Utolsó kommentek

Címkék

Képeim

Ahogy én láttam ( márc.15.)

2008.03.27. 00:33 :: ...Péter

 A  Cipzár!  :)))))

 

A téma szó szerint  az utcán hevert, én csak megragadtam,és lefilmeztem!
  Egy az egyben, vágás nélkül!    Most azt hiszitek hogy megbolondultam,...
..pedig nem! :)))))  Semmi más nem történik a filmben,.....minthogy beálltam a
Kossuth L. utca közepére, ...és amikor végetért az ünnepi beszéd, akkor a
 tömeg elindult hazafelé amit én filmeztem. Szembe jött velem a tömeg,....és
engem csak kerülgettek, jobbra-balra,..jobbra-balra! Úgy éreztem magam ott
 középen, mintha én lennék egy cipzár kocsija, és én "nyitnám" szét a tömeget,
  jobbra-balra. :))) De a legérdekesebb az egészben, hogy mennyiféle ember
 volt itt, ....fiataltól az idősekig,....az egésszen egyszerűektől az iskolázottakig,
 és mégis jól megvoltak egymás mellett, ha ugyanaz a céljuk mindenkinek,..
..hogy valami változás kellene!  Ha felcsigáztam az érdeklődésetek akkor.....

         itt lehet letölteni a videót:
  
       http://data.hu/get/163787/A_Cipzar.avi

       kb. 6 perces film, és  Divx-es.
        ( a képernyő jobboldalán ---->> láthattok egy pár képet is márc.15-ről.)

Szólj hozzá!

Címkék: orbán petőfi félelem viktor rend kordon vízágyú március 15 rács mögött

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeljetek.blog.hu/api/trackback/id/tr75398446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása